Повідомлення для споживачів відправляються бізнесом за традиційними каналами в надії бути почутим. Інтернет-маркетинг же ініціює постійний діалог між компаніями і клієнтами. При цьому охоплення співрозмовників може бути по-справжньому широким, але, говорячи про якісний склад аудиторії, слід відзначити той факт, що не всі її сегменти доступні в рамках цифрових комунікацій. Крім того, далеко не кожна група користувачів інтернет є платоспроможною, а, значить, втрачається контакт з людьми, що представляють найбільший інтерес для бізнесу. Таким чином, кінцевих користувачів багатьох брендів досі можна досягти лише традиційними методами, якими б технічно застарілими ті були.
Цифровий маркетинг динамічний, він характеризується високою швидкістю доставки будь-яких видів контенту. Аудиторія миттю може отримати інформацію, представлену в текстовому або графічному вигляді. До того ж, ефективність комунікації може бути виміряна в режимі реального часу, що дозволяє дуже швидко адаптуватися у відповідність із найменшими змінами для покращення результатів.